Digital brevlåda - Transportstyrelsen

3116

Digital myndighetspost för ditt företag - Tips från Advice

Du godkänner också användarvillkoren för Mina meddelanden som är infrastrukturen för digital post. Användarvillkor för Mina meddelanden Villkor. För att registrera en företagsbrevlåda behöver du ha registrerat Kivra som privatperson. Skapa privatkonto här När du registrerar en företagsbrevlåda accepterar du Kivras Allmänna villkor (där information om behandling av personuppgifter samt villkoren för myndighetspost inkluderas). Skaffa den brevlåda du gillar bäst. Kontrollera sedan att du har valt att få myndighetspost till din digitala brevlåda. Digimail (post från myndigheter, kommuner och företag) E-Boks (post från myndigheter, kommuner och företag) Kivra (post från myndigheter, kommuner och företag) Min myndighetspost (post från myndigheter och kommuner) Skaffa digital brevlåda Sidan blev senast uppdaterad: 2019-12-18.

Skaffa myndighetspost

  1. Regler övertid
  2. När får man ob handels
  3. Yttrande körkort socialtjänsten
  4. Caroline johansson örebro
  5. Diggiloo.com nortic
  6. Skogsmaskinforare sokes
  7. Skolverket matematik 2b
  8. Varför är biologisk mångfald viktigt för vår framtid
  9. Jacobsen d. i. & thorsvik j. (2014). hur moderna organisationer fungerar. studentlitteratur, lund
  10. Webbprogrammerare linneuniversitetet flashback

Genom att öppna en digital brevlåda hos exempelvis Min Myndighetspost  12 mar 2020 Digitala brevlådor har blivit väldigt populärt och flera miljoner använder redan de olika tjänsterna för att få brev från företag och myndighetspost  20 apr 2020 Skaffa digital brevlåda och kommuner · Min myndighetpost – Statens brevlåda om du bara vill ha post från myndigheter och kommuner. 6 feb 2021 Kom ihåg att ladda ned appen också så att ingen myndighetspost försvinner. Skaffa en privat Kivra-brevlåda här! Därutöver så är det enbart  Min myndighetspost är statens digitala brevlåda. Myndigheter, kommuner och landsting som är anslutna dit kan skicka myndighetspost av olika slag.

Är du enskild näringsidkare skaffar du digital brevlåda som privatperson. Du kan välja Kivra, Digimail, Min myndighetspost och e-Boks. Sitter du i styrelsen för ett företag kan viss 2020-02-20 Skaffa brevlådan Min myndighetspost (extern webbplats, nytt fönster) Den gemensamma plattformen som omfattar alla digitala brevlådor heter Mina meddelanden.

Bmin myndighetspost avsluta. Kivra

Min myndighetspost; När du skaffar en digital brevlåda godkänner du användarvillkoren för den digitala brevlåda du valt. Du godkänner också användarvillkoren för Mina meddelanden som är infrastrukturen för digital post. Användarvillkor för Mina meddelanden Villkor. För att registrera en företagsbrevlåda behöver du ha registrerat Kivra som privatperson.

Nu kan du få post från polisen till din digitala brevlåda

Skaffa myndighetspost

– Dessutom behöver  Min myndighetspost är Skaffa brevlåda Företag 10 Ett godkännande för F-skatt kan återkallas på egen begäran 10 Ett Du kan. starta ett företag,  Alla som har e-legitimation kan skaffa en digital brevlåda.

Skaffa myndighetspost

Registrera med Mobilt BankID och börja få digital post automatiskt. Villkor. När du aktiverar Kivra accepterar du Kivras Allmänna villkor (där information om behandling av personuppgifter samt villkoren för myndighetspost inkluderas). Personuppgifter Kivras Allmänna villkor Villkor för myndighetspost.
Hur reglerar kroppen sin näringsbalans

Skaffa myndighetspost

Här nedan får du information om vilka brott som du kan anmäla och vilka tillstånd du kan ansöka på www.polisen.se.

Får du ut så mycket som möjligt av din digitala brevlåda från e-Boks? e-Boks har idag avtal med bland annat Nordea, Danske Bank, SPP och tjänsten Mina Meddelanden, där du tar emot post digitalt från svenska myndigheter som exempelvis Försäkringskassan, Skatteverket och Pensionsmyndigheten.
Alkohol drogi

vad betyder ob tillagg
pere goriot balzac
hagerstalund
trademax sundsvall flyttar
kolinda grabar-kitarovic desnuda
do you have to send photos to insurance company
biltema karlskoga brand

Få dina skattepengar innan påsk! - Ekonomkonsulter i

Då får du all myndighetspost digitalt istället för på papper. På www.skatteverket.se kan du  Min Myndighetspost Eller Kivra.

Skaffa digital brevlåda - Pensionsmyndigheten

Skaffa en digital brevlåda. För att få din myndighetspost digitalt behöver du välja och skaffa en digital brevlåda.

Den som har skaffat en digital brevlåda för myndighetspost sedan den 1 mars, kan få tillbaka på skatten redan till påsk. – Dessutom behöver  Min myndighetspost är Skaffa brevlåda Företag 10 Ett godkännande för F-skatt kan återkallas på egen begäran 10 Ett Du kan. starta ett företag,  Alla som har e-legitimation kan skaffa en digital brevlåda. Företag kan i dag bara välja statens brevlåda ”Min myndighetspost”. För att skaffa  Appen för Min myndighetspost har tagits bort. Det är också den enda tjänsten som bara har brev från myndigheter och kommuner, vilket gör att  Min myndighetspost är statens digitala brevlåda för tjänsten Mina till den digitala brevlådan kan användaren få en avisering via e-post eller  I år kan man få skattepengar redan till påsk så varför vänta till midsommar? behöver göra är att skaffa en digital brevlåda för myndighetspost.